17 de desembre, 2017

Nadales a l'escola

La setmana passada vam acabar el exàmens trimestrals a King's school després de 5 dies seguits, només fent controls. Ha estat una setmana dura i intensa de treball i de reforç particular, tant per mi com per l' Oriol, però estic orgullosa d'aquest nen.
Ha aprovat totes les matèries amb bona nota i fent exàmens ordinaris de 6è i en anglès!!! Déu ni do oi?
Podem marxar de vacances satisfets tots dos!!!
Ara, aquesta setmana només practicarem les nadales en francès i anglès.
Molt més divertit que estudiar els invents i la vida durant l' Era Victoriana. 
També he refrescat bé el relleu de tot Àfrica. Encara tinc més ganes d'explorar aquest continent!!!!
Mireu l' Oriol i el Suraj, un nen entranyable de la classe, repassant Informàtica abans de fer l'exàmen...

Els trobaré a faltar a aquests nanos, són agraïts i treballant amb ells cada dia al llarg dels 4 mesos hi tinc molt bona relació. Em diuen Miss Natalia i a l'hora del pati algunes nenes es sortegen a qui li toca fer-me trenes. Els meus cabells les tenen ben entretingudes!!! I jo encantada perquè que em pentinin m'agrada molt. Alguna estiradeta amb tanta emoció també la pateixo!!! Són alumnes educats i que tracten el mestre amb un respecte impresionant...
I amb aquesta nadala cantada amb aquestes precioses veus us desitjo unes bones festes!!!!


 El dibuix de l' Oriol que va fer per l'examen de Plàstica!!! Sort que aquest exàmen va ser light... És un gran dibuixant i a través del dibuix expressa el seu món i fantasies!!!
 La Leila... Va llegint cada dia més bé. Li vaig regalar bolis de colors i fluorescents i em vaig quedar parada quan em va preguntar. " Però me'ls regales per sempre?". Pobreta... Se'ls va anar a amagar a la bossa de seguida perquè els altres nens no ho veiessin.
 La classe de 6è de King s School
 Joyeux Noël!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada